Nieuws overzicht

We beantwoorden graag al je vragen

Ook wat betreft nieuwe innovaties zitten we bij Secretary Plus niet stil. Wellicht heb je het al voorbij zien komen op onze website: de chatbot. Met de chatfunctie helpen we bezoekers op onze site om snel de juiste informatie te vinden en vragen te beantwoorden. Dit kan variëren van vacatures in een bepaalde regio tot de contactgegevens van een kantoor of het aanmelden van een vacature. Alle deze vragen kunnen via de chatbot gesteld worden.

Afgelopen paar weken stond in het teken van de soft-launch. Deze tijd hebben we gebruikt om te leren en te monitoren hoe bezoekers van onze website de chatbot gebruiken. Zo hebben we onder andere gekeken naar welke vragen er gesteld worden, naar welke vacatures er het meeste gezocht werd en hoe wij bezoekers kunnen helpen en zo snel mogelijk te informatie waarnaar zij op zoek zijn te tonen. Het blijkt dat de chatbot door verschillende doelgroepen gebruikt wordt. Zo zijn er niet alleen assistants die vragen stellen over bijvoorbeeld sollicitatie tips en vacatures, maar ook organisaties weten de chatbot te vinden voor het aanmelden van vacatures. Zo ontving de chatbot in twee weken tijd meerdere vacatures.

Al deze informatie hebben we gebruikt om de chatbot zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de vragen en behoeften van de bezoekers van onze site. Inmiddels is de chatfunctie zo goed mogelijk ingericht en worden de meeste vragen van onze bezoekers al direct beantwoord.

Heb jij de chatbot al ontdekt? Wij zijn benieuwd wat jij ervan vindt! Laat het ons weten.

De chatbot wordt voortdurend geoptimaliseerd. Heb jij feedback of tips? Klik dan hier.


Lees ook:
Primeur: chatbot vervult nu ook opdracht voor detacheerder