Secretary Plus lanceert nieuwe positionering

Sep 29, 2016, 16:03 PM by Stephanie Pereboom
Secretary Plus is de afgelopen jaren sterk veranderd. De huidige positionering sluit onvoldoende aan bij de organisatie die Secretary Plus nu is en de toegevoegde waarde van de dienstverlening.

Secretary Plus is de afgelopen jaren sterk veranderd. De huidige positionering sluit onvoldoende aan bij de organisatie die Secretary Plus nu is en de toegevoegde waarde van de dienstverlening. Reden voor Marleen Smith, marketing manager, om terug te gaan naar de kern van de organisatie en het merk opnieuw te positioneren. Het doel van deze nieuwe positionering is het merk te revitaliseren. Te laten zien wie Secretary Plus is en welke bijdrage zij met haar dienstverlening levert aan het succesvol laten zijn van organisaties en mensen.

De nieuwe positionering zorgt voor een hernieuwde kennismaking en wordt doorgevoerd in alle kanalen en middelen. Het verhaal achter de organisatie wordt verteld door de medewerkers en assistants zelf in een krachtige campagne.

“Het is echt tijd om te breken met het idee wat men heeft over een secretaresse/assistant. Dat het vooral dames zijn die koffie halen en de mail beheren is allang niet meer zo. Dat een nieuwe invulling van de rol noodzakelijk is laten ook alle onderzoeken in het kader van het verdwijnen van banen door robotisering en digitalisering zien. Tegenwoordig beschikken onze assistants over een HBO/WO niveau, eigen projecten en verantwoordelijkheden, vaak een leidinggevende en budgetverantwoordelijke rol en zijn een klankboard voor management en directies. Met andere woorden zij dragen bij aan de groei van organisaties door managers en leiders op het hoogste niveau te supporten en te zorgen voor blind vertrouwen. Dat is wat we met de nieuwe positionering vertellen en zichtbaar maken. Het is een prachtig vak dat een enorme toegevoegde waarde levert aan organisaties en dat gaan we vertellen” aldus Marleen Smith.  

Een hoofdrol voor de eigen mensen 
"Wij vonden het belangrijk onze eigen mensen over Secretary Plus te laten vertellen en hen het podium te geven, ons vak is immers mensenwerk. Onze collega’s en de assistants die wij bemiddelen maken Secretary Plus, zij zijn ons merk, en wij zijn trots op hen. En wie beter dan zij zelf kunnen vertellen over wat zij iedere dag doen en waarom zij iedere dag het verschil maken. De keuze om onze eigen mensen een rol in de nieuwe positionering te geven is dan ook een hele logische".  

Campagne
De campagne start op 29 september en wordt afgetrapt met een krachtige video waarin de medewerkers van Secretary Plus het verhaal achter de organisatie vertellen. Door middel van blogs, vlogs en testimonials creëren wij een podium om de rol en de toegevoegde waarde van onze assistants en Secretary Plus inzichtelijk te maken. Dit zal gedurende het jaar verder opgepakt en geladen worden via alle kanalen en middelen.

Bekijk hier onze commercial en maak kennis met de mensen van en achter Secretary Plus.