Onze dienstverlening

Bent u op zoek naar tijdelijke officesupport of een assistant in vaste dienst? Wij helpen u graag bij het vinden van de beste oplossing voor uw ondersteuningsvraag. Met onze uitgebreide dienstverleningsaanbod, kunnen wij u op verschillende manieren de juiste ondersteuning bieden.

Nienke

Excellente managementondersteuning

Secretary Plus is al meer dan 30 jaar nummer één premium marktleider in het bemiddelen en begeleiden van assistants. Het matchen van de juiste assistants aan een organisatie is een vak. Een vak waarin Secretary Plus bijzonder bedreven is. Het vinden, verbinden en het zorgen voor de perfecte match nemen wij met liefde voor u uit handen. Op deze manier zorgen wij voor support van managers en directie op het hoogste niveau.

 

 

Interim Team

Staat uw organisatie voor een tijdelijke uitdaging en zoekt u snel deskundige ondersteuning op secretarieel gebied? Secretary Plus is gespecialiseerde bemiddelingspartner in het vinden van de ideale interim secretaresse of management assistent. Met ons Direct Team vol ervaren interim experts kunnen wij op korte termijn ook uw tijdelijke hulpvraag opvangen. Op basis van uw functievereisten gaat onze Management Consultant Nicolette op zoek naar een passende interim assistant. Onze assistants zijn op korte termijn beschikbaar om uw secretariële huishouden op orde te stellen. Bespaar tijd en versterk uw team met een gekwalificeerde professional uit het Interim Team van Secretary Plus. Neem vandaag nog contact op met Nicolette en ontdek hoe wij u directe ondersteuning kunnen bieden bij uw personeelsuitdaging.

Vaste functies

Bent u op zoek naar officesupport in vaste dienst? Ontdek de perfecte ondersteuning bij het vinden van de ideale kandidaat met onze gespecialiseerde detachering en/of werving en selectie dienstverleningen. Wij bieden persoonlijke begeleiding, diepgaande expertise en een uitgebreid netwerk aan ervaren assistants op diverse senioriteitsniveaus. Bespaar tijd en vertrouw op de kwaliteit van Eveline Bregman om de ideale officemanager, secretaresse of assistant te vinden die naadloos op uw bedrijf aansluit. Maak vandaag nog gebruik van de expertise in werving en selectie voor vaste functies van Eveline, voor een duurzame en succesvolle match.

Meer weten over onze dienstverlening?

Bent u nieuwsgierig naar de verschillende staffing-, talent- en consulting solutions waarmee we uw personeelsvraag kunnen oplossen? Vind meer informatie over onze passende dienstverleningen in (spoed)gevallen zoals bijvoorbeeld ziekte, zwangerschapsverlof, tijdelijke projecten of langdurige managementondersteuning. Vraag middels onderstaande button geheel vrijblijvend de Secretary Plus informatiegids op en vind passend advies voor uw vraagstuk.

* indicates required
Nicolette van der Horst
Managing consultant     Direct Team
Stuur een e-mail
Eveline Bregman
Manager
Stuur een e-mail

Ons netwerk

Secretary Plus bedient met haar managing consultants verspreid in kantoren door het hele land secretariele personeelsvraagstukken in uiteenlopende markten en branches. Met verschillende staffing-, talent- en consulting solutions ondersteunen we verschillende organisaties met een passende dienstverlening. Afhankelijk van uw officesupport (personeels)vraag, nemen wij uw zorgen graag zo ver mogelijk uit handen met een oplossing op maat. Ons uitgebreide netwerk rijkt zo ver als ervaren assistants door het hele land en opdrachtgevers in uiteenlopende sectoren. Zo zij wij trots op de mooie, duurzame samenwerkingen in bijvoorbeeld de zorg- en welzijn sector, de zakelijke dienstverlening, de juridische sector en overheidsinstanties. Door dit gevarieerde en landelijke netwerk, zijn wij dan ook met name trots op de expertise en ervaring van onze professionals in officesupport.

secretaryplus
Plus Insights

Marieke Fraterman en haar drive voor het dynamische vak

Marieke Fraterman is een proactieve assistant die goed gestructureerd kan werken. Ze is gestart bij Secretary Plus in het Talent Team. Binnen anderhalf jaar heeft ze de verkorte hbo-opleiding Office Management afgerond en daarnaast vier dagen gewerkt.

"Secretary Plus kwam voorbij als een mogelijkheid om mijn hbo-diploma te behalen en tegelijkertijd ervaring op te doen bij verschillende bedrijven en opdrachtgevers," vertelt Marieke. "Ik wist nog niet precies welke richting ik op wilde, maar ik voelde dat dit vakgebied bij me paste. Ik ben altijd al een echte planner geweest, zowel op het werk als in mijn privéleven."

De perfecte uitdaging

Marieke heeft ook een sterke drive en zet zich altijd voor de volle 100% in. "Ik leg de lat hoog voor mezelf en ben snel uitgekeken op plekken waar ik niet uitgedaagd word. Werken als interim assistant is perfect voor mij, omdat elke opdracht een nieuwe uitdaging met zich meebrengt. Ik hou van de afwisseling, de standaardtaken zijn leuk, maar ik wil ook meer," aldus Marieke.

Sinds januari werkt ze bij Profile. De commerciële sector stond nog op haar lijstje, en Marieke merkte al snel dat deze dynamische, snel schakelende omgeving heel goed bij haar paste. "Het is commercieel, hectisch en ik draag veel verantwoordelijkheid," zegt ze. "Ik heb geleerd hoe ik snel kan schakelen, prioriteiten kan stellen en goede resultaten kan behalen. Het zorgt voor druk, maar dat vind ik juist leuk."

De impact van een assistant

Volgens Marieke zijn assistants onmisbaar voor organisaties en bedrijven. “Eigenlijk alles wat je als assistant doet heeft impact op het succes van de opdrachtgever. Bij Profile kan de CEO niet zonder assistant bijvoorbeeld," legt ze uit. "Vandaag hadden we een bijeenkomst voor de aandeelhouders. Het was hectisch met alles regelen en zorgen dat dingen op tijd geleverd werden. Als dat niet goed gaat, hebben we een probleem. Assistants zijn daarom altijd impactvol en onmisbaar." Overal waar ze geweest is, heeft Marieke gemerkt dat haar rol als assistant cruciaal is. Ze is een teamspeler die regelt, organiseert, structureert en fungeert als sparringpartner voor haar leidinggevenden.

Een toekomst van mogelijkheden

Marieke ziet haar vakgebied evolueren met de opkomst van AI, en wil graag mee in deze ontwikkelingen. "Het wordt iets van de toekomst," zegt ze. "Ik gebruik nu vooral AI voor het controleren van teksten en het vertalen voor klanten in Franstalig België. Maar AI zal steeds meer worden toegepast op werkzaamheden.” Ook haar interesse in projectondersteuning en HR biedt haar nieuwe perspectieven voor de toekomst. "Ik wil mezelf blijven ontwikkelen," zegt ze vastberaden.

Essentiële skills via Secretary Plus

Marieke benadrukt de belangrijke vaardigheden die ze heeft opgedaan bij Secretary Plus: sterke communicatievaardigheden, het vermogen om snel in te werken, zelfstandig dingen op kunnen pakken en het niet bang zijn om contact te leggen met mensen op verschillende niveaus zijn essentieel in dit vak.

"Om je heen kijken, vragen stellen aan collega's en zelf je weg kunnen vinden zijn essentieel," voegt ze toe. "Je moet snel kunnen schakelen en prioriteiten kunnen stellen." Marieke ziet de assistants uit het Direct Team dan ook als waardevolle toevoeging voor opdrachtgevers. "Vanuit Secretary Plus zijn de Direct Team assistants snel ingewerkt en managers en CEO’s kunnen eigenlijk niet zonder," zegt ze trots. "We nemen werk uit handen en zorgen ervoor dat ze zich kunnen richten op hun eigen werk."

Gerelateerde Plus Insights

Dante van Gijn: Een frisse wind in het Direct Team

Lees artikel

Meet Lotte: De matchmaker van Groningen

Lees artikel

Persoonlijk advies? Wij staan voor u klaar.

Bent u als organisatie op zoek naar een secretaresse, management assistent, executive assistant of soortgelijke functie? Met ons kantoor in het centraal gelegen Zwolle, kennen wij de regio Oost-Nederland als geen ander. Of uw organisatie nu gevestigd is in Enschede, Apeldoorn, Arnhem, Doetinchem, Nijmegen of de omliggende gebieden. Met 35 jaar ervaring zijn wij experts binnen de arbeidsbemiddeling in managementondersteuning. Wij staan voor u klaar en gaan op zoek naar de perfecte asistant voor uw bedrijf.

Benieuwd naar passende assistant profielen voor uw bedrijf in het oosten van het land? Meld geheel vrijblijvend uw vacature aan of neem direct contact op met een van onze professionals.

Bellen

Telefoonnummer 038-4673230
-

Vacature aanmelden

Geheel vrijblijvend ・ Wij nemen uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling ・ Tijdelijk of vast

In ons privacy statement kun je nalezen hoe je gegevens worden verwerkt.